-
Personalizacja przy niewielkim koszcie i małej serii?
Teraz to możliwe!Forma składa się m.in. z wymiennej części, dzięki której w ramach jednej i tej samej partii produktu możemy uzyskać różnego rodzaju zdobienia. Opakowania mają ten sam kształt, różnią się jednak ornamentami, co można wykorzystać w akcjach promocyjnych, np. przy specjalnych edycjach produktu.
-
Stałe parametry –
różne wersje opakowaniaZachowaj spójność postrzegania marki produktu i obniż koszty! Pozostajemy przy stałych całościowych parametrach sprawdzonego opakowania (tj. ciężar, średnicę, pojemność czy wytrzymałość).
Każda z marek czy edycji produktu może mieć teraz jednak unikatowe, indywidualne cechy – np. logo czy grawer. -
Krótkie serie…
Się opłacają!Teraz możesz tanim kosztem wykorzystać grawer nawet w krótkookresowych akcjach marketingowych!
-
10% więcej powierzchni
Dodatkowe 10% możliwej do wykorzystania powierzchni to 10% więcej miejsca na przekaz marketingowy. Możesz umieścić więcej informacji lub zwiększyć czystość zaplanowanego layoutu dla większej czytelności i wygody odbiorcy.