do you NEED
a NEW, INDIVIDUAL TYPE OF PACKAGING?
CHECK HOW WE DO THIS!
NOWA OFERTA! SYSTEM GRAWERÓW WYMIENNYCH
DOWIEDZ SIĘ SZCZEGÓŁÓW!
-
Personalizacja przy
niewielkim koszcie
i małej serii?Teraz to możliwe! Forma składa się m.in. z wymiennej części, dzięki której w ramach jednej i tej samej partii produktu możemy uzyskać różnego rodzaju zdobienia. Opakowania mają ten sam kształt, różnią się jednak ornamentami, co można wykorzystać w akcjach promocyjnych, np. przy specjalnych edycjach produktu.
-
Stałe parametry –
różne wersje
opakowaniaZachowaj spójność postrzegania marki produktu i obniż koszty! Pozostajemy przy stałych całościowych parametrach sprawdzonego opakowania (tj. ciężar, średnicę, pojemność czy wytrzymałość).
Każda z marek czy edycji produktu może mieć teraz jednak unikatowe, indywidualne cechy – np. logo czy grawer. -
Ekstremalnie
krótkie serie…
ekstremalnie
się opłacają!Teraz możesz tanim kosztem wykorzystać grawer nawet w krótkookresowych akcjach marketingowych! Sam wybierasz, jaka ilość produktów ma mieć na sobie konkretne zdobienia. Przykład: w partii 400 tys. szt. opakowań 2 tys. mogą być opakowaniami całorocznymi z Twoim logo, 1,5 tys. może mieć dodatkowy dopisek „edycja zimowa”, a 500 szt. serduszko, jako specjalna edycja walentynkowa. Bez ograniczeń, bez przepłacania!
-
Łączenie produkcji –
dobre na każdą
okazjęZawsze jest okazja, żeby coś ozdobić! Np. ślub czy wesele – zróżnicowanie zdobień opakowań nawet przy małych partiach pozwala na niskokosztową produkcję także w niskich wolumenach. Dlatego to doskonałe rozwiązanie także dla firm usługowych czy organizatorsko-eventowych.
-
Szybsza produkcja
= mniejsze kosztyOszczędzasz. Za personalizowane opakowania płacisz mniej niż do tej pory – dzięki wymiennej części formy, odpowiadającej za grawer. Takie rozwiązanie umożliwia wykorzystywanie tylko jednej formy w trakcie produkcji,
co przyspiesza cały proces i zmniejsza koszty o co najmniej 50%. -
10% więcej
powierzchniDodatkowe 10% możliwej do wykorzystania powierzchni to 10% więcej miejsca na przekaz marketingowy. Możesz umieścić więcej informacji lub zwiększyć czystość zaplanowanego layoutu dla większej czytelności i wygody odbiorcy.